HR Administrator
KFC
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Fungeren als aanspreekpunt voor werknemers met betrekking tot HR-zaken, het verstrekken van nauwkeurige informatie of advies in lijn met de collectieve arbeidsovereenkomst, wetgeving of beleidsregels en procedures.
- Beheren van het UWV-portaal voor taken zoals ouderschapsverlof of loonkosten en verwerken van loonbeslagen.
- Registreren en bijhouden van HR-gerelateerde informatie in het personeelssysteem.
- De HR-adviseur voorzien van gegevens over instroom en uitstroom via rapporten en correspondentie.
- Ondersteunen bij diverse HR-projecten en suggesties doen voor verbeteringen aan HR-tools en -processen.
- Verwerken van fysieke post.
- Je hebt een Mbo 4 of Hbo - diploma en of gelijkwaardige werkervaring, bij voorkeur op het gebied van HR of Bedrijfskunde.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
- Goede kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van HR.
- Ervaring met AFAS is pre.
- Je werkt georganiseerd en met oog voor detail.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands en Engels.
- Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring.
- Bonusregeling (op basis van prestaties en individuele resultaten).
- Toekenning van aandelen na één jaar vast dienstverband.
- 25 vakantiedagen per jaar plus 2 extra vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband.
- Uitgebreide pensioenregeling.
- 8% vakantietoeslag.
- Aandacht voor een gezonde balans tussen werk en privé met de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
- Persoonlijk trainingsbudget als onderdeel van je ontwikkeling.
- Korting op je sportabonnement en dagelijks vers fruit op kantoor.
- En last but not least: geweldige collega's, leuke feesten en borrels.